10 jun Welkom op onze nieuwe website
Welkom op de nieuwe website van Kappa Data
Bij Kappa Data delen we graag onze inzichten in de laatste trends, technologieën en best practices op het gebied van IT. Kennisdeling is een integraal onderdeel van ons DNA. Vernieuwing ook. Daarom hebben we recent besloten om ook onze website in een nieuw jasje te steken.
Wij hadden een gesprek met Patrick Casteels, oprichter en mede-zaakvoerder van Kappa Data, over de nieuwe plaats van de website in de marketingstrategie van Kappa Data.
Patrick, vertel: Waarom een nieuwe website?
Onze website was al een aantal jaren oud en eerlijk gezegd deden we er te weinig mee. Wij vinden kennisdeling heel belangrijk, kijk maar naar de vele webinars, netwerkevents en andere evenementen die we elk jaar organiseren in de Benelux.
Jammer genoeg bleven de bezoekers van onze website een beetje op hun honger zitten, dit terwijl de website natuurlijk het medium bij uitstek is om kennis te delen. Daarom hebben we onlangs besloten om de website te vernieuwen.
Wat zijn de belangrijkste vernieuwingen?
We wilden de navigatie van de website eenvoudiger en de look and feel rustiger maken. Op die manier hopen we dat bezoekers sneller de informatie vinden waar ze naar op zoek zijn. Verder hebben we de website flink geoptimaliseerd voor zoekmachines zoals Google.
We verwachten in de toekomst dus dat meer bezoekers vanuit de online zoekresultaten rechtstreeks op doelgerichte landingspagina’s terechtkomen. Dat verhoogt het gebruiksgemak voor bezoekers en onze kansen op een waardevolle relatie met onze bezoekers.
Dé hoofdreden om een nieuwe website te ontwikkelen was uiteraard onze versterkte focus op content marketing. We willen vaker en makkelijker goede content kunnen delen die informeert, inspireert en overtuigt om contact met ons op te nemen.
We leven voor technologie en voor onze partners en klanten. We hopen dat onze website bestaande contacten kan inspireren en nieuwe partners en klanten zal aantrekken die eerder nog niet van Kappa Data gehoord hadden.
We mogen ook de chatfunctie niet vergeten. Bezoekers van onze website zullen tijdens de kantooruren onmiddellijk online geholpen worden met hun vragen. Opnieuw een mooie extra added value die we aanbieden.
Hoe zal de content marketing eruitzien?
Ik wil er geen harde cijfers op kleven, maar je mag ervan uitgaan dat we zeer frequent onafhankelijke, hapklare en begrijpelijke blog posts, whitepapers en e-books zullen delen voor alle doelgroepen op onze website. We richten ons hierbij zowel op commerciële als op technische profielen, op starters en ervaren rotten in het vak.
We beginnen met een blog, maar we sluiten zeker niet uit dat er binnenkort ook een vlog bijkomt. We hopen vooral ook dat onze bezoekers, partners en klanten ons zullen vertellen waar zij waarde aan hechten. Daar zullen we aan trachten tegemoet te komen.
Hoe kunnen we op de hoogte blijven van nieuwe content op de website?
Heel eenvoudig: schrijf je in voor onze nieuwsbrief en volg onze sociale media. We zijn vooral actief op LinkedIn en Facebook. En heb je vragen of suggesties? Aarzel niet en neem gerust contact met ons op via telefoon of e-mail. We maken graag tijd voor een goed gesprek!
Dank je Patrick en veel succes met de nieuwe website.
Geen reacties