Voor support kun je als reseller contact opnemen met Kappa Data of rechtstreeks met de vendor. Let wel op: support aanvragen zijn niet altijd gratis. Behoudens specifieke afspraken, zal de behandelende engineer dit op voorhand melden als er twijfel kan bestaan.
Voor een support request kunt u contact opnemen met Kappa Data via [email protected], https://kappadata.itclientportal.com/ of +32 9 243 42 10 (opgelet met uitzondering van eigen Kappa Data diensten is deze ondersteuning wel betalend) of uiteraard ook bij de leverancier zelf.
Onderstaand een overzicht van de mogelijkheden per vendor:
Directe ondersteuning per telefoon en e-mail bij Allied Telesis voor alle producten. Optioneel onderhoudscontract met SLA-reactietijden.
https://www.alliedtelesis.com/en/services-support
Ondersteuningsportal: https://atportal.force.com/Support/
Portaal voor technische ondersteuning. Voor algemene vragen: +1 888-452-4011 en voor contact met de website: [email protected].
Uitgebreide online technische bronnen op Barracuda Campus
Directe telefonische en e-mailondersteuning bij Barracuda voor in aanmerking komende producten.
Bel +43 508 100 7800 (EMEA ondersteuningskantoor)
[email protected]
Spreek met een live persoon.
EU-licentie: maandag – vrijdag 9.00 – 17.00 uur.
IR-licentie: 24×7
Operator van een wereldwijde cloudservice, Cato Cloud, die geconvergeerde netwerk- en beveiligingsdiensten levert aan ondernemingen van elke omvang.
Ondersteuningsportaal met 3 onderverdelingen:
– Kennisbank: https://support.catonetworks.com/hc/en-us
– Handleiding voor het indienen van serviceverzoeken: https://support.catonetworks.com/hc/en-us/articles/360017066338-Submitting-a-Support-Ticket
– Cato zelfbedieningsportaal: https://supportme.catonetworks.com/
Online Knowledge Base, technische documenten en forum beschikbaar
24×7 ondersteuning per e-mail en telefoon voor in aanmerking komende producten.
https://support.ruckuswireless.com/contact-us
Neem contact op met Kappa Data via [email protected], https://kappadata.itclientportal.com/ of +32 9 243 42 10 (let op: deze ondersteuning is betalend, met uitzondering van de eigen Kappa Data-diensten).
Gratis en online ondersteuning van de community
Gemeenschap: https://community.extremenetworks.com/
Online documentatie: https://www.extremenetworks.com/support/documentation
Van Channel Support via Partner en Kappa Data
Online kennisbank en community-ondersteuning: https://support.juniper.net/support/
Wereldwijde ondersteuning via internet, telefoon en e-mail: https://support.juniper.net/support/requesting-support/
Dien een case in en ontvang 24×7 Direct Support op in aanmerking komende producten met een geldig onderhoudscontract.
Volledige ondersteuning per product, probleemoplossing per product: https://support.oneidentity.com/contact-support
Bel de klantenservice of verleng de ondersteuning.
Kanaalondersteuning via Partner en Kappa Data
Meer informatie op https://www.vasco.com/support/product-support/client-support-regions.html
Support portal waar u eenvoudig een ticket kunt aanmaken. Contactformulier om contact op te nemen met een bedrijfsmanager van Smartoptics. Belservice ook beschikbaar.
Voor dringende reacties: bel +353 21 5002900 of zoek een regionaal kantoor:
https://www.solarwinds.com/company/contact-us
U kunt supportzaken openen, volgen en aanmaken via de ondersteuningsportal van Sophos: https://support.sophos.com
– Support cases voor uw organisatie aanmaken en beheren
– Cases bekijken en beheren die door anderen in uw team zijn aangemaakt
– In realtime chatten met een van de supportingenieurs van Sophos
Gratis Niveau 1 ondersteuning voor alle klanten en partners op producten met een geldige licentie.
Niveau 2 ondersteuning is gereserveerd voor Certified Partners en Klanten.
Ondersteuning per telefoon en e-mail is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 19.00 uur. Zaakregistratie via portal
Verschillende ondersteuningsonderwerpen. Maak een ticket, support e-mail,.. https://www.whalebone.io/support
Technische documentatie doorlezen: https://docs.whalebone.io/en/latest/