Veelgestelde vragen

Heb je vragen over onze diensten? Kijk dan zeker even op deze FAQ pagina: hier vind je de antwoorden op de vaakst gestelde vragen.

Hoe kan ik klant worden van Kappa Data?

Elke reseller kan in principe klant worden van Kappa Data. Indien je wenst klant te worden, laat je je coördinaten achter op 1 van de pagina’s van deze website. Ons sales team neemt dan asap met je contact op. Ben je een eindgebruiker, dan willen je graag bijstaan met raad en advies maar zijn de uiteindelijke bestelling via één van onze resellers moeten gaan.

Hoe gebeurt de facturatie bij Wi-Fi as a Service?

Kappa Data neemt op de 15e dag van elke maand een foto van je actieve accesspoints. Je krijgt je factuur hiervoor in de eerste week van de daaropvolgende maand. Wordt er dus een foto genomen op 15 september, dan volgt je factuur in de eerste week van oktober.

Waar kan ik de prijzen zien van jullie producten en services?

Je vindt geen prijslijsten op onze website. Heb je vragen over de prijs van bepaalde producten of services? Aarzel dan niet om ons te contacteren op [email protected].

Kan ik bij Kappa Data terecht voor support?

Ja! Bij Kappa Data kan je terecht voor online support. Registreer je hier en maak een ticket aan. We beantwoorden je ticket zo snel mogelijk.

Ook als je vragen hebt over een specifieke vendor kan je bij ons terecht. Bekijk ons volledige overzicht hier.

Ten slotte bieden we ook telefonische support bij dringende zaken. Deze vorm van ondersteuning kost €22 per begonnen kwartier.

Kan ik certificatietrainingen volgen bij Kappa Data?

Dit kan! Kappa Data is certified training center voor de meeste vendoren in hun portfolio. Bekijk het volledige trainingsoverzicht hier.

Kappa Data heeft een trainingcenter beschikbaar in De Pinte (Kappa Data Headquarters), trainingen kunnen ook on-site gegeven worden bij de (eind)klant en trainingen kunnen ook on remote gegeven worden.

Waar vinden de certificatietrainingen plaats?

Kappa Data heeft een trainingcenter in De Pinte, maar trainingen kunnen ook on-site gegeven worden bij jou of de eindklant. Daarnaast kunnen we ook remote trainingen organiseren.

Wat moet ik doen als ik een issue heb?

Hoe je best contact opneemt, hangt af van het type issue:

Heb je een ander issue of weet je niet zeker welk type issue je hebt? Contacteer dan ons sales team via +32 (0)9 243 42 10 of [email protected]. Zij kunnen je verder doorverwijzen.

Zijn managed services van Kappa voldoende beveiligd en redundant ?

Ja.

Kan Kappa Data een onafhankelijke vendor survey uitvoeren?

Kappa Data is een échte kennis-provider. We voeren dan ook onafhankelijke wireless site surveys uit en geven technologische trainingen. Kijk op https://www.kappadata.be/training-and-events voor een overzicht van alle beschikbare trainingen.

Wat is de return policy van Kappa Data?

We hebben ons retourbeleid verfijnd, waardoor je klantervaring met Kappa Data zal verbeteren. Dit beleid stelt Kappa Data in staat om jou, onze gewaardeerde klant, onmiddelijk de juiste retourinformatie te verstrekken.

Ik heb een vraag, wie kan ik contacteren?

Wanneer ontvang ik de factuur voor mijn managed services?

  • Sophos: je ontvangt je factuur aan het einde van elke maand.
  • Barracuda: je krijgt een bevestiging in de eerste week van de volgende maand. De (al dan niet aangepaste) factuur volgt een week later.

Je facturen worden steeds gebaseerd op de informatie die wij ontvangen van de leveranciers. Klopt er iets niet? Contacteer dan niet alleen ons maar ook de leverancier zelf.

Voor onze eigen platformen ontvang je een factuur in de eerste week van de volgende maand. Als er een probleem is met je factuur voor een van onze platformen, contacteer ons dan via [email protected].

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Je krijgt een e-mail (inclusief factuur) van zodra je bestelling klaar is in ons magazijn.

Staat je vraag hier niet tussen?