Het belang van onze telemarketing en Lead Generatie

Het belang van onze telemarketing en Lead Generatie

In het huidige tijdperk met alle technologische mogelijkheden, blijft telefonisch contact nog steeds een belangrijk middel om een boodschap over te brengen naar onze klanten. Ontdek het belang van Lead Generation en de werkwijze van onze telemarketeers.

Persoonlijke benadering

Binnen Kappa Data hebben wij een afdeling Telemarketing, zowel B2B als B2C, waarin wij ons verdiepen in je verhaal, markt en de technologie die je wenst te positioneren bij je doelpubliek.

Onze telemarketeers hebben de nodige kennis van hoe ze een goed gestructureerd gesprek moeten voeren en welke gesprekstechnieken ze het best toepassen om het maximale uit een campagne te halen. Telemarketing en Lead Generation zijn dan ook een zeer belangrijk onderdeel binnen Kappa Data. Ons motto luidt: “Wij geven de voorzet, jij scoort!”

Heb je nog geen specifiek doelpubliek voor ogen? Ook daarbij helpen wij je graag. Persoonlijke benadering is voor ons heel belangrijk.

Hoe gaan we te werk?

Wij plannen samen met jou een Teams call in, om de ins en outs van je organisatie te kennen. Daarnaast schrijven we ook een op maat gemaakt script of een pitch die jij ons aanlevert. Op die manier spelen we jouw grootste troeven uit.

Ons doel is steeds om kwalitatieve afspraken in te plannen en op zoek te gaan naar nieuwe business opportuniteiten. Als er bij de klant geen interesse is in de oplossing die we besproken hebben, dan stopt ons gesprek niet. Wij kijken verder dan de besproken technologie en luisteren naar de noden en wensen van de klant – en of er eventueel projecten in de pipeline zitten.

Wat kan je van onze telemarketing acties verwachten?

  • Kwalitatieve afspraken
  • Marktonderzoek
  • Inschrijvingen bekomen voor webinars
  • Bewustmaking bij klanten rond een bepaald product
  • Genereren van leads
  • Slapende klanten opwekken
  • Mogelijke projecten spotten
  • Analyse rapport
  • Alle details – dezelfde dag nog – over de gemaakte afspraak zodat je zich kan voorbereiden
  • Database optimalisatie

Onze telemarketing campagnes bestaan dus niet uit één specifieke activiteit, maar kan verschillende doelen hebben.

 

Heb je interesse in een campagne? Aarzel dan niet om ons te contacteren!

Geen reacties

Geef een reactie